29 februarie 2012

Dream Big!

Aseara am avut o intalnire extraordinara urmata de revelatii superbe cu Ana Maria Stefanescu - invitata mea la emisiunea "Povestile Norilor". Ana Maria este trainer, are formare in terapii transpersonale, master practitioner NLP dar este si... Dream Teacher. Deci, o visatoare profesionista. Am fost mai mult decat uimita sa constat ca titulatura este una recunoscuta in lume. Institutia care ofera atestat in Dream Teaching este initiata si condusa de Robert Moss pionierul in Activ Dreaming care va veni si in Romania in toamna si pe care abia astept sa il intalnesc. Am fost mereu convinsa ca visatul nu se face superficial, ca nu e ceva ce tine de o latura funny a spiritului nostru, ci este ceva serios, profund si responsabil - si vorbesc atat despre vise (nocturne) cat si despre visuri (diurne, aspiratii sau planuri). Cuvintele Anei treceau prin mine si ma invaluiau perfect intr-o sfera de acceptare a ceea ce a fost, pentru mine, de multe ori, o lupta cu ceilalti, cu scepticii, cu toti cei care luau in ras autotintitularea mea ca "professional dreamer". 

Robert Moss este antropolog, istoric si autorul seminariilor de Active Dreaming nascute din sinteza intre samanism si notiunile moderne legate de vise. Tot de la Ana am aflat ca traducerea unuia dintre sinonimele cuvantului saman este "he - who - dreams", si aici am stat pe loc. Nu mai respiram dar nici nu mai aveam nevoie. Asta sunt! Am inteles, sunt cea care viseaza si aduce visul in real. 

Ajunsa acasa am intrat in atelierul Casei Norilor si am gasit ceea ce lucrasem cu copiii in ultimele 2 zile: cele 50 de martisoare-vise (detalii despre crearea lor aici). Si ziua s-a incheiat perfect, asemeni unui Dream Circle...

 
Visati maret! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa imi spui parerea ta: